STRONQUE udfaser gammelt logo: Spar 30% på alle tights og toppe!

Leveringstid: 1-4 dage

Fri levering til pakkeshop ved ordrer over 600 kr.

STRONQUE udfaser gammelt logo: Spar 30% på alle tights og toppe!

Leveringstid: 1-4 dage

Fri levering til pakkeshop ved ordrer over 600 kr.

STRONQUE udfaser gammelt logo: Spar 30% på alle tights og toppe!

Leveringstid: 1-4 dage

Fri levering til pakkeshop ved ordrer over 600 kr.

STRONQUE udfaser gammelt logo: Spar 30% på alle tights og toppe!

Leveringstid: 1-4 dage

Fri levering til pakkeshop ved ordrer over 600 kr.

STRONQUE udfaser gammelt logo: Spar 30% på alle tights og toppe!

Leveringstid: 1-4 dage

Fri levering til pakkeshop ved ordrer over 600 kr.

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser hos Stronque ApS

Generelle oplysninger

Stronque ApS

Ingrid Marievej 14, st

2500 Valby

CVR nr.: 44787091

Email: support@stronque.dk

Priser

Hos Stronque ApS er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.

Betaling

Stronque ApS modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

Stronque ApS trækker først pengene fra dit kort, når din ordre er afsendt.

Levering

Stronque ApS tilstræber at afsende ordre indgået inden kl. 17 samme dag, ordre herefter sendes næstfølgende hverdag.

Vi sender til hele Danmark. Fragtpriser fra 39 kr. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen.

Dine varer sendes med GLS eller DAO.

OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice på support@stronque.dk Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-4 hverdage afhængig af dit valgte fragtfirma.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til: ​

Stronque ApS

Skagerrakvej 8

2150 Nordhavn

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af regnr og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.

Perioden regnes fra den dag du modtager ordren. Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på support@stronque.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du at sende varen retur til os, skal du oprette din returnering på https://return.shipmondo.com/retur-stronque.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til: ​

Stronque ApS

Skagerrakvej 8

2150 Nordhavn ​

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom. Vi forbeholder os rettigheden til at afvise en returforsendelse hvis:

  • Varen er udsat for røg, sved, parfume eller varen på anden måde er kontamineret med en afvigende lugt.
  • Varen ikke er forsvarligt pakket eller hvis varen har taget skade.
  • Tags er fjernet eller beskadiget.
  • Hvis varen er taget i brug i anden omfang end at prøve dem på.

Returnering

Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedlægger vores Fortrydelsesformular.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Varens stand ved returnering

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

Tilbagebetaling

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os retur. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købs-beløbet. Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, (med undtagelse af fragtudgifter), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

Navn

Adresse

Telefonnummer

E-mailadresse

Oplysning om hvad du har købt

Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for Stronque ApS. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret. Vi benytter din e-mail til at sende dig opdateringer og relevant materiale vedrørende din ordre. Dette indkluderer b.la leveringsopdateringer, ordrebekræftelser samt indsamling af feedback.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: support@stronque.dk